۱۳۹۰ دی ۱۰, شنبه

دروغ شاخدار , باز هم خرافات , دست خط امام زمان در جمکران بین مردم توزیع شد


 
دروغ شاخدار - باز هم خرافات 
باز هم ترفندی جدید برای جمع آوری پول از راه فروش کپی این نامه و سرگرم کردن مردم 
دست خط امام زمان در جمکران بین مردم توزیع شد

خبرگزاري انتخاب : عکس پائین تصويري ست جنجال برانگيز كه مدتی است بازتابها و بازخوردهاي فراوان داشته و حساسيت به اين تصوير به خاطر عده اي ست كه معتقدند « در قسمت بالای عکس نامه به خط امام زمان است و در زير توضيحات عبدالسلام محمد الحر».اين عكس در برخي مناطق تهران و مسجد جمكران توزيع شده است.

من، عبدالسلام محمد الحر هستم که امور تعمیر و نگهداری مسجد حضرت سیده نرجس سلام الله علیها مادر مولایمان حضرت مهدی منتظر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نیز مسوولیت ساختن منزلی را که وقف این مسجد و برای عالم دینی آن در شهر جباع می باشد|، بر عهده دارم. من خداوند عزوجل و تمامی ملایکه و پیامران خدا و جانشینان آنان را – که صلوات و رحمت الهی بر آنان باد- بر گفتار خویش گواه می گیرم.

برحسب عادت همیشگی در هر سال و در تاریخ 12 محرم 1404 هجری قمری صندوق موقوفه مسجد را که نذورات و کمک های مردمی در آن جمع و صرف اطعام به نام حضرت اباالفضل علیه السلام و عاشورا و مناسبتهای دیگر دینی می شود، باز کردم و مشاهده نمودم به همراه پولهای درون صندوق نامه ای در آن انداخته شده که روی آن دو عدد شکلات تقریبا بزرگ قرار دارد در حالی که همه می دانیم این شکلات ها هر قدر کوچک باشند ممکن نیست از روزنه باریک صندوق به درون آن وارد شده باشند.

این نامه هدیه ای است بسیار گرانبها عزیز و گرامی و بسیار مبارک صلوات و سلام پروردگار بر مسلمانان و تمامی مومنین و رحمت خدا بر آنان باد. 

۵ نظر:

  1. اینها میخوان بگن که امام زمان اینقدر خنگ هست که هنوز بعد از 1400 سال فارسی رو که زبون پیروانش هست یاد نگرفته !

    پاسخحذف
  2. جمکران محل جماع گران...

    پاسخحذف
  3. name ro bedan moavensh ba dast chap jolem agdam shad ro ziresh prove koneh besrestan sazman melal ta 7 milyadr copy besh brayeh kole mardomeh donya.

    پاسخحذف
  4. haghe melate osgol ast ta khar ast khar sawar ham hast

    پاسخحذف
  5. emam zaman twetter ya facebook eshterak dare ? age dare adesh konim

    پاسخحذف