۱۳۹۰ اسفند ۱۰, چهارشنبه

ممنوع الکار شدن خواننده معروف پاپ


به گزارش قدس انلاین وبه نقل از تماشا: مدت زمان زیادی از انتشار آلبوم جدید علی لهراسبی نمی گذرد. پس از موفقیت و فروش بالایی که نصیب این آلبوم در بازار موسیقی کشور شد، قابل پیش بینی بود که کنسرت های آخر سال این خواننده با اقبال عمومی مواجه شود و استقبال خوبی از آنها به عمل آید.
انتظارها برای اعلام تاریخ برگزاری این کنسرت (که معمولا طبق یک عادت سالیانه اواخر هر سال برگزار می شد) ادامه داشت تا اینکه زمزمه هایی مبنی بر وجود برخی مشکلات در پرونده این خواننده شنیده شد. پرس و جوها بالاخره به این نتیجه رسید که این خواننده به دلیل همکاری با «ش.ع» (خواننده و موزیسین آن ور آبی)، تا اطلاع ثانوی ممنوع الکار شده است.
اصل خبر از قول یکی از تهیه کننده ها و کنسرت گذاران عرصه پاپ منتشر شد که در آن ذکر شده وقتی برای اقدام به اخذ مجوز کنسرت آخر سال این خواننده اقدام کرده با مهر ممنوع الکار شدن خواننده اش رو به رو شده است.
رامین بصیرت نیا در این باره به تماشا می گوید: «خبر صحت دارد و شایعه همکاری با «ش» باعث این اتفاق شده است. راجع به مدت زمانی که این اتفاق و این حکم پابرجاست هم هیچ جواب درستی نگرفتیم و فعلا ایشان نمی توانند اجرای زنده داشته باشند».
حکمی در کار است؟
ممنوع الکارشدن هنرمندان عرصه موسیقی در ایران معمولا هیچ حکم یا ابلاغیه ای را شامل نمی شود و هر خواننده ای که از سوی مراجع ذی صلاح، مرتکب اشتباهی می شود، در سکوت کامل و با مراودات و نامه نگاری های داخلی، از اجرای زنده و انتشار آلبوم منع می شود.
نظیر این اتفاقات زماین است که ویدئوی خواننده ای از شبکه های ماهواره ای پخش شود. همین باعث می شود این خواننده به صورت اتوماتیک بین سه ماه تا دو سال از تمام فعالیت های رسمی و قانونی در داخل کشور منع شود.
استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی نیز از دیگر ماجراهایی است که به ممنوع الکارشدن ختم می شود، نظیر اتفاقی که چند ماه پیش برای روزبه نعمت اللهی افتاد و او به دلیل تبلیغات شهری برای کنسرت سعادت آبادش، مدتی ممنوع الکار شد یا صحبت های پرسروصدای سیرویس الوند که سرانجامی جز ممنوع الکاری فرمان فتحعلیان نداشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر