۱۳۹۱ فروردین ۳, پنجشنبه

رهبر فکر نمی ‌کرد احمدی ‌نژاد مقابلش بایستد



علیرضا مرندی٬ نماینده محافظه‌کار مجلس می‌گوید علی خامنه‌ای هرگز پیش‌بینی نمی‌کرد محمود احمدی‌نژاد روزی در مقابلش بایستد و اگر احمدی‌نژاد مراقب نباشد ممکن است دوره‌اش تمام نشود.
آقای مرندی روز چهارشنبه (دو فروردین) این مطلب را در گفتگو با سایت «خبر آنلاین» بیان کرده و گفته احمدی‌نژاد تاکنون از ۱۱ روز خانه‌نشینی خود «توبه» نکرده است.
محمود احمدی‌نژاد اردیبهشت ماه سال گذشته در اعتراض به دستور علی خامنه‌ای مبنی بر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات ۱۱ روز در خانه نشست و حاضر به پذیرش این دستور نشد.
این اقدام احمدی‌نژاد منجر به بروز تنش‌های تندی در جبهه محافظه‌کاران شد٬ به طوری که برخی نمایندگان تلاش کردند وی را در مجلس استیضاح کنند.
علیرضا مرندی با گذشت بیش از ۱۰ ماه از این موضوع٬ می‌گوید آقای خامنه‌ای اعتقاد به ادامه کار دولت دهم دارد٬ اما اگر احمدی‌نژاد «یک ذره مواظب خودش نباشد، هنوز هم ممکن است دوره‌اش تمام نشود.»
احمد توکلی٬ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز هفته گذشته در گفتگو با روزنامه اعتماد اشاره‌هایی به احتمال پایان نیافتن دوره قانونی دولت احمدی‌نژاد کرده بود.
برخی فعالان سیاسی محافظه‌کار معتقدند در صورتی که تنش‌ها و اختلاف‌ها میان رهبر جمهوری اسلامی و رئیس دولت دهم بیش از این متشنج شود٬ دولت سقوط خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر