۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

دادگاه رسیدگی به جرائم روحانیت 8 بانوی طرفدار آقای بروجردی را فراخواند.


هشت تن از هواداران آقای کاظمینی بروجردی که اکثرا بصورت تلفنی به دادگاه ویژه روحانیت احضار شدند. 
بنابه گزارش رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران "، همزمان با احضارهای تلفنی فوق ، دادگاه ویژه روحانیت با ضامنین آنها تماس گرفته و آنها را مورد تهدید قرار داده اند در صورت عدم معرفی ضمانت شدگان مبلغ و یا سند به ضمانت گذاشته شده به اجرا گذاشته خواهد شد.
تاریخ این فراخوان برای روزهای 21 و 23 فروردین می باشد که طی آن خانم ها رویا عراقی، مریم عظیمی، طیبه حسینی، نرگس غفارزاده، فروغ همت یار، زهرا عبدالله وند، زهره شریفی، مریم قاسمی به دادگاه ویژه روحانیت واقع در تهران خیابان زعفرانیه احضار شده اند .
قابل ذکر است از آبان سال 89 فشار و تهدید و اذیت و آزارهای عوامل حکومت و وزارت اطلاعات بر آقای بروجردی و خانواده اش به شدت افزایش یافته است. همچنین پیروان و هواداران ایشان امنیت جانی ندارند عوامل رژیم چندین بار تلاش کرده اند تا باروش های مرموزانه اقدام به حذف فیزیکی این روحانی سکولار و مخالف ولایت فقیه کرده وایشان را در داخل زندان از بین ببرند.
آخرین بار چند روز قبل از سال نو مورد سو قصد قرار گرفت و توسط عوامل رژیم مسموم گردید و در حال حاضر دچار خونریزی داخلی می باشد که علیرغم پیگیریهای خانواده، مورد درمان قرار نگرفته است و در تعطیلات نوروز در همین شرایط بدون هیچ گونه مرخصی در زندان بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر