۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

رژیم اسلامی اتمی موجودیت اسرائیل را تهدید می کند


بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، بار دیگر به انتقاد از برنامۀ هسته ای و "خطر جمهوری اسلامی ایران" پرداخت و کسانی را که به زعم او این خطر را نادیده می گرند متهم کرد که از "هولوکاست" یا کشتار یهودیان در جریان جنگ جهانی دوم هیچ نیاموخته اند.
نخست وزیر اسرائیل دیشب (چهارشنبه شب) در نطقی که به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت قربانیان هولوکاست ایراد کرد بدون آن که از کشور یا فرد خاصی نام ببرد گفت کسانی که خطر رژیم ایران را نادیده گرفته و چیزی نمی گویند مانند کسانی که در خلال جنگ جهانی دوم در مورد هولوکاست سکوت کردند از گفتن حقیقت می ترسند.
بنیامین نتانیاهو سکوت در مقابل خطر جمهوری اسلامی ایران را توهین به قربانیان هولوکاست دانست و گفت حقیقت این است که یک ایران مجهز به جنگ افزار هسته ای خطری است که "موجودیت" اسرائیل را تهدید می کند.
نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که رژیم ایران مجهز به جنگ افزار هسته ای در عین حال تهدیدی برای کشورهای منطقه و صلح جهان نیز می باشد.
نتانیاهو جلوگیری از دست یابی رژیم ایران به سلاح هسته ای را تکلیفی برای جامعۀ جهانی دانست و گفت اما این این کار پیش از هر چیز تکلیفی برای اسرائیل است.
مراسم یادبود قربانیان هولوکاست امروز (پنجشنبه) در اسرائیل از جمله با یک "راه پیمائی زندگان" و دو دقیقه سکوت در ساعت ١٠ بامداد به وقت محلی برگزار می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر