۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۵, جمعه

حمله تروریستهای عواملین جمهوری اسلامی در سوئد


نزدیک به ساعت هفت پس از نیمروز آدینه هشتم اردیبهشت ماه برابر با بیست و هفتم سال جاری، چند تروریست حکومت تهران به راهنمایی دو زن حزب اللهیِ همکار آنها در سوئد بنام های مریم (هما) و بتول (شمسی) که به بهانه سوگواری دخت پیامبر فاطمه زهرا به همراهی شماری ایرانی و افغانی در سالنی در شهر لوند در جنوب سوئد گرد آمده بودند، با برنامه ای از پیش تهیه شده به یک زن و شوهر ایرانی و دو دختر جوان ایرانی دیگر حمله کردند و به قصد کشتن این چهار تن را بشدت مورد ضرب و شتم و حمله قرار دادند و در سدد ربودن و یا کتک زدن دختر نو جوان این خانواده که خونین روی زمین افتاده بودند، بودند که خوشبختانه بدلیل دخالت و حضور گروهی از همسایه ها موفق به انجام نقشه اهریمنی خود نشدند.

با استمداد مردم، پلیس بی درنگ در محل حاضر و چون بیم رویدادهای بیشتری می رفت و ایرانیان پیکارگر و مخالف رژیم انسان ستیز جمهوری اسلامی بسرعت خود را به مکان ترور می رساندند، نیروی پلیس کمکی نیز از شهر مالمو وارد صحنه شد.

پلیس موفق به دستگیری یکی از تروریست ها که زبان سوئدی هم نمی دانست شد و مجروحین به بیمارستان انتقال یافتند.



رادیو آریامهر



۷ نظر:

  1. کار وحشیانه ای بوده ... ولی خوب جالب است افراد مضروب در همچین مراسمی چه می‌کرده اند، اگر دلتنگ این نوع مراسم هستند در سوئد چه می‌کنند در ایران بهترش را داریم.

    پاسخحذف
  2. در پاسخ به ناشناس :فکر کنم اون دیگه به من و شما ربطی نداره. امثال شما هستند که آدم نمی تواند به آینده ایران امیدوار باشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر حرفی را باور کنیم آینده ایران درست می شود؟

      حذف
  3. لعنت بر این دین ویرانگر ...تا چنین مراسمی بین ایرانیان طرفتار دارد باید هزینه ان را نیز بپردازیم .ازاد باد ایران .

    پاسخحذف
  4. سید
    همیشه باید اماده بود . وقتی کفتار به انسان حمله می کند با نوازش نمی توان از صدمه اش جلوگیری کرد.همیشه یک چاقو داشته باشید و وقتی کفتاران مزدور ملایان حمله می کنند شما هم از انان پذیرایی کنید . من همیشه همراه دارم . مثل قذافی بزنید توی ماهته تشان را با جاقو جر دهید تا جزو جانبازان بشون و از دولت مستمری بگیرند .

    پاسخحذف
  5. هر ننه قمری رو که تو این دنیا بزنند زود ادعا میشه که کار ، کار ایرانه و بی مدرک و سند راحت میشه حرف زد ، از کجا معلوم سر ارث و میراث یا چه می دونم چیزای دیگه نبوده . خوبه وقتی خبری رو درج می کنید با سند ارائه کنید . اینجوری اگه باشه فردا روز ، اگه چهارتا قاچاقچی هم بین خودشون دعوا شد همدیگه رو کشتند و اتفاقا یکیشون طرفدار نمیدونم فلانی بود راحت می چسبوننش به سیایت . مشکل ما تو ایران امسال جنابعالی هستش . من خودم آدم معتقدی نیستم . اما همه جای دنیا دیندار با بی دین زندگی میکنه . اینکه شما داری تخم نفاق می پاشی بین ایرانی ها. دین ویرانگر نیست این خود ما هستیم که ویرانگریم . شما اگه بهترین دین دنیا رو داری اما آدم نباشی ، اون دین به هیچ دردت نمی خوره . وقتی اجازه می دیم به خودمون که راجع دین دقیه اظهار نظر کنیم انتظار نداشته باشید که اونا هم ساکت بمونن ، سعی کنید تفاوت بین دین برای حکومت و دین برای شخص رو بفهمید .

    پاسخحذف