۱۳۹۱ خرداد ۱۲, جمعه

تشديد طرح امنيت اجتماعي در روزهای تعطیل سالگرد مرگ خمینی


معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گيلان از تشديد طرح امنيت اخلاقي در دريا و تفرجگاه‌هاي اين استان در ايام تعطيلات 14 و 15 خرداد خبر داد.
سرهنگ مجيد مرآت در گفت و گو با ايسنا، با اشاره به تعطيلات پيش رو (بمناسبت سالروز مرگ خمینی)  گفت: با توجه به افزايش حجم سفر و مسافر به استان‌هاي شمالي كشور و گيلان و به منظور ايجاد امنيت و محيطي مناسب، پليس با مزاحمان نواميس، خودروهاي عامل آلودگي صوتي، افراد بدحجاب و ... برخورد مي‌كند.
معاون اجتماعي فرمانده انتظامي گيلان با بيان اينكه طرح سالمسازي دريا در استان‌هاي شمالي كشور از ابتداي تيرماه آغاز خواهد شد، اظهار كرد: طرح امنيت اجتماعي، طرحيست كه همواره در سطح استان در حال اجراست و مربوط به فصل خاصي نيست اما در ايامي كه تعداد مسافران به اين منطقه افزايش مي‌يابد. طبيعي است كه تعداد نيروها و گشت‌هاي انتظامي نيز در دريا و تفرجگاه‌ها افزايش پيدا مي‌كند.
مرآت همچنين از مرگ يك جوان تهراني بر اثر غرق شدن در دريا خبر داد و گفت: اين مرد 24 ساله كه از تهران به گيلان آمده بود، هفته گذشته به دليل رعايت نكردن توصيه‌هاي ايمني و علائم هشدار اقدام به شنا كردن در سواحل بندر انزلي كرده بود كه به علت عدم تسلط كافي به فن شنا غرق شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر