۱۳۹۲ فروردین ۲۹, پنجشنبه

آرین میرذوالفقاری : طرح نه به انتخابات را در روز 14 جون در استکهلم برگزار خواهیم کرد



با درود خدمت تمام دوستان مبارز و آزادیخواه .....
بیش از 34 سال است که این حکومت ننگین ولی فقیهی یا بعبارتی امام زمانی بر سر مردم ایران میکوبد و با سرکوب و اعدام وخفقان دهان ملت را بسته است ...
چند سوال از مردم میهنم دارم ؟
آیا بس نیست این همه زور و خفقان و سرکوب ؟
آیا بس نیست اینهمه گرانی و فقر و فحشا ... در صورتیکه کشور ما یکی از غنی ترین کشورهاست ؟
بله ... بدرستی که باید به این وضع واوضاع خاتمه دهیم .... باید یکباره دیگر گول تبلیغات پوچ و بی اساس نوکران ولی فقیه و بازیهای سیاسی را نخوریم .... همان رودستی که خیل عظیم مردم ایران در سال 1388 خوردند ونباید بگذاریم خون نداها و سهرابها و ... خیلی از عزیزانی که به واقع خونشان را در راه میهن دادند پایمال شود .
این بار روی سخنم با عزیزانیست که در خارج از کشور زندگی میکنند . باید درروز انتخابات بجای رفتن درون صف در پای صندوقهای جعلی انتخابات در سفارتهای ننگین جمهوری اسلامی به تجمعهای عظیم و سر دادن شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه و زنده باد آزادی در مقابل سفارت یک مشت محکم بر دهان ولی فقیه زده و پشت به انتخابات نمایشی کنیم .
من به نوبه خودم این حرکت را در استکهلم سوئد شکل دادم البته به یاری و کمک دوستان مبارز دیگر .... روی سخنم با عزیزان و ایرانیهای دیگریست که در سرتاسر کره خاکی زندگی میکنند .... بیائید با هم متحد شویم و مثل زنجیر پیوسته دست به دست هم دهیم میهن خویش را کنیم آباد و ریشه ظلم و ستم را برکنیم .
این آدرس صفحه فیس بوک مربوط به 14 ژوئن میباشد . در صورت تمایل به این صفحه بپیوندید واز اطلاعات کامل مربوط به آن روز مطلع شوید :
http://www.facebook.com/pages/Inbjudan-av-den-iranska-ambassaden-i-Stockholm-den-14-juni/245918465523217?ref=hl

امید آنست که بتوانیم همبستگی خودمان را با مردم زجر کشیده داخل میهن ابراز نمائیم و خودمان را شریک درد و غم مادران داغ دار عزیز از دست داده مثل مادر ستار بهشتیها و نداها ... بدانیم.

زنده باد آزادی  ... پاینده ایران


آرین میرذوالفقاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر