۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

آرین میرذوالفقاری : فراخوان تظاهرات بر علیه انتخابات نمایشی درروز انتخابات , استکهلم



با درود خدمت تمامی ایرانیان آزادیخواه و دموکراسی طلب ...
در حال حاضر بمدت 34 سال است که نظام دیکتاتوری و استبدادی ولی فقیه با زور و اعدام و تخریب و تحقیر, بر سر مردم ایران حکومت کرده است و هر چهار سال یکبار یک سیرکی تبلیغاتی براه میاندازد بنام انتخابات ریاست جمهوری که در واقع مردم هیچ نقشی در آن ندارند و فقط حکم سیاهی لشگر را بر عهده دارند ... ولی یک سوال دارم از شما ملت بزرگ  ؟
1.این تخریب شخصیتی و دیکتاتوری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت ؟
2. تا کی ما باید در خفقان کامل بسر ببریم و فقط به امید شخصی و یا حزبی و ... باشیم که ما را نجات دهند ؟
3. آیا کشتار و قتل عام 1388 را از یاد برده ایم ؟
پس همگی باید یک هدف داشته باشیم و آن آزادی وطن از چنگال این آخوندهای دجال و پست تر از حیوان است و دلمان را خوش به اینکه شخصی از داخل نظام آدمخوار جمهوری اسلامی بیاید و دلش برای من و تو بسوزد و وضیعت ایران را درست کند خوش نکنیم .

من مطمئن هستم شما موافق هستید که ذهنیت رژیم توتالیتر و محافظه کار در پی همکاریهای مدنی و استراتژیهای دیپلماتیک برای میل به آزادی بیان و اندیشه آزاد ایرانی نیست چون اگر این چنین بود اعدامها در ایران روند نزولی داشت نه روند سعودی آنهم با سرعت زیاد .... پس در واقع انتخابات آزادی که خونخوار بزرگ سید علی خامنه ای دم از آن میزند فقط بلوفی بیش نیست . این رژیم در حال حاضر که ایران در پرتگاه اقتصادی و سیاسی به خصوص منزوی شدن در جوامع بین المللی هست فقط صف انتخابات را میخواهند نه رای مردم را ... چون رئیس جمهور منتخب ولی فقیه اکنون انتخاب شده و در آب نمک هست فقط این دجالها صفوف مردم در مقابل صندوقهای رای را نیاز دارند که به جوامع بین المللی بگویند که چندین میلیون ایرانی پای صندوقهای رای آمده اند .حاضر شدن در ستاد انتخاباتی و انداختن هر رای به داخل صندوق و لو اینکه در آن کاغذ , فحش هم بنویسی و داخل بیاندازی بمنزله تثبیت کردن جمهوری اسلامی و ولی فقیه می باشد که دقیقا این کاریست که پاچه خواران ولی فقیه میخواهند .
به هر روی من و عده زیادی از دوستان و ایرانیهای آزادیخواه دل در گرو وطن در روز انتخابات که 14 جون در کشور سوئد شهر استکهلم در مقابل سفارت ننگین جمهوری اسلامی که صندوقهای نحس رای گیری هست با سر دادن شعار نه به کلیت نظام و نه با انتخابات و .... تظاهراتی را برپا خواهیم کرد لذا از شما دوست و عزیزی که در سوئد هستی لطفا به این حرکت ملی میهنی بپیوند و با حضورت مشت محکمی بر دهان ولی فقیه و نوچه های مزد بگیرش میکوبی .... همراه شو عزیز... به امید آزادی وطنم ایران .....

آرین میرذوالفقاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر