۱۳۹۲ تیر ۱۹, چهارشنبه

کامیون هوو چینی بازهم در ایران حادثه آفرید !

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ سه تن در پی تصادف میان دو دستگاه کامیون بنز، هوو و سواری 405 خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا سلبی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 17:55 روز سه‌شنبه هجدهم تیرماه تصادف میان یک دستگاه کامیون بنز، تریلی هوو و پژو 405 سبب مرگ سه تن و جراحت یک تن دیگر شد.
وی علت این حادثه که در کیلومتر 4 جاده ساوه به بوئین‌زهرا رخ داد را توجه‌نکردن به جلو از جانب راننده کامیون بنز نسبت به سواری 405 و نیز انحراف به چپ کامیون بنز نسبت به تریلی هوو اعلام کرد.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از تصادف مرگبار موتورسیکلت با کامیون ایسوزو در کیلومتر 35 جاده روستایی کریمو در استان خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: در پی این حادثه به علت انحراف به چپ راکب موتورسیکلت، دو تن جان خود را از دست دادند.
سلبی با بیان اینکه تصادف میان سواری 405 و کامیون بنز در کیلومتر 65 جاده بردسکن به سبزوار در استان خراسان‌رضوی سبب مرگ سه تن شد، به ایسنا گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه که در ساعت سه بامداد امروز رخ داد را انحراف به چپ از جانب راننده پژو 405 اعلام کرده‌اند.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در ساعت 15:20 روز دوشنبه هفدهم تیرماه خبر داد و گفت: بدنبال این حادثه که در کیلومتر 85 محور آباده به اصفهان رخ داده، دو تن جان خود را از دست داده و یک تن نیز زخمی شد.
به گفته وی، علت این حادثه توجه نکردن به جلو از جانب راننده سواری پراید اعلام شد.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره مهم‌ترین علل بروز حوادث ترافیکی جاده‌های کشور در روز سه‌شنبه هجدهم تیرماه نیز اظهارکرد: توجه نکردن به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ، رعایت نکردن حق‌تقدم عبور و خستگی و خواب‌آلودگی راننده به ترتیب در صدر علل بروز حوادث رانندگی بود که از این میان 41 درصد تصادفات به واژگونی منجر شد و 11 درصد نیز از نوع برخورد با عابر پیاده بود.
وی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارشات در حال حاضر تمامی جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پایان هفته
سلبی همچنین محدودیت‌های ترددی اعمال شده در محورهای مواصلاتی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه را تشریح کرد و گفت: بر این اساس تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 روز پنجشنبه بیستم تیرماه تا ساعت 24 روز جمعه بیست و یکم تیرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج – چالوس نیز اظهارکرد: بر این اساس تردد انواع تریلر و کامیون از این محور همچنان ممنوع است و علاوه بر آن تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه بیست و یکم تیرماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع خواهد بود و از ساعت 17 تا 24 نیز از 15 کیلومتر بالاتر از مرزن‌آباد که محدوده‌ای به نام «دزبن» است، به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
به گفته وی، در محور هراز نیز تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه بیستم تیرماه و از ساعت 6 تا 24 روز جمعه بیست و یکم تیرماه ممنوع است و تردد کلیه تریلرها نیز از محور هراز همچنان با ممنوعیت روبرو است.
سلبی درباره محدودیت‌های اعمال شده در جاده دماوند نیز به ایسنا گفت: بر این اساس تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه بیست و یکم تیرماه از تهران به سمت قائمشهر و بالعکس با ممنوعیت روبرو است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای پنجشنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم تیرماه از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر