۱۳۹۲ مهر ۵, جمعه

انتقاد شدید جنایتکار بزرگ سردار نقدی در روابط با آمریکا

سردار نقدی با انتقاد از کسانی که در کشور دم از سازش می زنند، گفت: مذاکره با آمریکا گره ای از کار ملت ایران باز نخواهد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی شب گذشته در یادواره شهدای پایگاه کمیل شهرستان ورامین  :گفت امروز ایران اسلامی در یک گردنه حساس قرار دارد و ولی فقیه اعلام می کنند که باید ایستادگی کنیم اما عده ای سخن از سازش می زنند و اعلام می دارند که مردم خسته شده اند، در حالی که خودشان خسته اند، مردم ایران در دو سال گذشته بیشترین سختی ها را تحمل کردند اما یک لحظه صحنه را ترک نکردند و در راهپیمایی ها و مراسم مذهبی پرشورتر از گذشته شرکت کردند.
نقدی با انتقاد از کسانی که دم از سازش می زنند، گفت: رییس جمهور که می خواهد به کشوری سفر کند، پیغام می دهند که کوتاه بیایید و دو امتیاز بدهید اما ملت ما با عظمت ایستاده است و ذره ای عزت خود را نخواهد فروخت و اگر شهدا نیز امروز بودند به همگان اعلام می کردند که ایستادگی کنید.
وی افزود: خامنه ای که می فرمایند که مشکلات با امتیاز دادن به دشمن حل نمی شود بلکه باید پایه ها و برنامه های کشور را دقیق تر کرد.
این مسئول ارشد کشور تأکید کرد: مذاکره با آمریکا هیچ گره ای از کار ملت ایران باز نخواهد کرد بلکه دردسرهای بیشتری را خواهد آفرید، مگر آمریکا توانسته اقتصاد کشورهایی که با آن مذاکره می کند و ارتباط دارد، نجات دهد یا این گونه کشورها در فقر و فلاکت فرو رفته اند و این ساده لوحی است که فکر کنیم مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل می کند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر