۱۳۹۲ شهریور ۱۶, شنبه

دستور حمله قاسم سلیمانی جنایت کار بزرگ و سردسته تروریستها به منافع آمریکا در منطقه


هرچتربازی که قرار است از هلی کوپتر هلی برن شود ;هر تفنگداری که قرار است از ناوها پیاده شود ;هر کماندوئی که قرار است با نفربر پیاده شود ; یادش باشد که قبلش تابوتش را سفارش داده باشد ; سوریه خط قرمز ما است همان جائی که میتواند معراج ما و گورستان شما باشد ...
آمریکا فرمانی از یکی از مسئولان سپاه پاسداران به دست آورده که در آن دستور داده شده، در صورت حمله نظامی آمریکا به سوریه منافع این کشور در عراق مورد حمله قرار گیرد
به گزارش مشرق، روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" در گزارشی درباره تهدیدات اخیر "باراک اوباما"، رئیس جمهوری آمریکا در تجاوز نظامی علیه سوریه نوشت که واشنگتن فرمانی از یکی از مسئولان نظامی در ایران به دست آورده که در آن به نیروهای مستقر در عراق دستور داده است، در صورتی که «باراک اوباما»، رئیس جمهوری آمریکا به سوریه تجاوز کرد، منافع آمریکا در عراق را مورد حمله قرار دهند.
در توضیح این نامه هم وال استریت ژورنال نوشت که در این نامه از نیروهای حامی جمهوری اسلامی در عراق خواسته شده در آمادگی کامل برای هرگونه واکنش قدرتمند در پاسخ به تجاوز آمریکا به سوریه باشند.

این روزنامه آمریکایی تاکید کرده بود که این فرمان در روزهای اخیر گرفته شده و سردار "قاسم سلیمانی"، فرمانده سپاه قدس آن را داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر