۱۳۹۲ مهر ۱۸, پنجشنبه

بزودی شاهد احمدی نژادی کردن حسن روحانی هم فرا میرسید !



عقب نشینی افراطیون سنگر گرفته در نهادهای انتصابی، تاکتیکی است و به محض اینکه کار روحانی با مشکل مواجه شود، پروژه احمدی نژادی کردن وی آغاز خواهد شد.
*********
فعالان در تبعید: دکتر شاهین دادخواه مشاور پیشین حسن روحانی در شورای امنیت ملی، قرارگاه عمار را که وی “افراطیون جدید” می نامد؛ خطر بزرگ برای سیاست خارجی و داخلی می داند.
وی می گوید: مهدی طائب نماینده جریان نوظهور سیاسی-اقتصادی و امنیتی است که در صدد است موتلفه و سایر رقبای خود را کنار زده و یکه تاز عرصه اقتصادی شود. آنها برای تحقق این خواسته خود که مقدمه سلطه بر عرصه سیاسی کشور است، نیازمند کاهش تحریم ها هستند. و امیدوارند روحانی بتواند این ماموریت بزرگ را انجام برساند و از آن پس است که تخریب ها علیه او آغاز خواهد شد.
دکتر شاهین دادخواه می گوید: استراتژی آنها این است که برای تحصیل دسترسی خود به دلارهای نفتی و انتقال پول و سایر موارد از ابتکار عمل روحانی برای رسیدن به یک توافق هسته ای و کاهش و رفع تحریم ها حمایت کنند و زمانی که این مهم انجام شد، همان کاری با روحانی بکنند که با احمدی نژاد کردند. یعنی تنها گذاشتن او و تخریب او و اطرافیانش و چه بسا محاکمه آنها به اتهام خیانت به کشور و جاسوسی برای غرب و نظایر اینها.

وی می افزاید: راز امتناع محمد جواد ظریف از حضور در پست وزارت خارجه همین بود. او به خوبی میدانست چگونه دوستان نزدیکش یعنی حسین موسویان و باقر اسدی و دهها دیپلمات دیگر توسط افراطیون دستگیر و به جاسوسی متهم شده اند و هر زمان تاریخ مصرف او هم تمام شود با او هم همان می کنند که با موسویان کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر