۱۳۹۲ آذر ۱۸, دوشنبه

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه «فیس بوک» را «دشمن» جمهوری اسلامی٬شبکه‌های «صهیونیستی» و «جاسوسی» معرفی کرده است.

عبدالصمد خرم‌آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه «فیس بوک» را «دشمن» جمهوری اسلامی٬ عامل «ناهنجاری‌های اجتماعی»٬ شبکه‌های «صهیونیستی» و «جاسوسی» معرفی کرده است.
آقای خرم‌آبادی روز یک‌شنبه (۱۷ آذر) در گفتگو با خبرگزاری فارس یکی از «مشکلات» فیس‌بوک را تبدیل شدن به ابزار تقویت معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ اعلام کرده است.
وی گفته که آمریکا در سال ۸۸ از فیس‌ بوک برای «براندازی» جمهوری اسلامی استفاده کرد و با توجه به سخنرانی علی خامنه‌ای درباره این شبکه اجتماعی٬ بعید است که این سایت رفع فیلتر شود.
مشاور قضایی دادستان کل کشور یکی دیگر از «مشکلات» فیس بوک را داشتن «صد‌ها میلیون محتوای مجرمانه علیه مقدسات اسلامی، اخلاق و عفت عمومی و امنیت کشور» اعلام کرده است.
به گفته وی «در سایت فیس‌بوک فقط بیش از ۲۵۰ میلیارد تصویر وجود دارد و هر ساعت ۱۴ میلیون محتوا به این سایت اضافه می‌شود.»
خرم‌آبادی اضافه کرده از آنجا که نمی‌توان محتوای «مجرمانه و غیرمجرمانه» فیس بوک را تفکیک کرد٬ «بنا بر این فعالیت چنین سایتی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی است.»
وی همچنین افزوده به خاطر محتوای «مبتذل» و «مستهجن» فیس بوک «دستگاه قضایی می‌تواند با کسانی که مردم را با اقدامات خود وادار به عضویت در سایت‌های مبتذل و مستهجن می‌کنند برخورد کند.»

خرم‌آبادی در ادامه با «صهیونیستی» دانستن فیس بوک از آن‌دسته از مقام‌های جمهوری اسلامی که عضو این شبکه هستند خواسته فعالیت خود در آن را متوقف کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر