۱۳۹۲ بهمن ۷, دوشنبه

وای به حال ما مردم بی خرد که چنین دولتمردان بی شعوری داریم و سکوت میکنیم ....

جواد لاریجانی ضمن "احمق شریر" خواندن احمد شهید : وقتی که نام مدافع حقوق بشر را شنیدید، بدانید افرادی هستند که تحرکات تروریستی دارند
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدجواد لاریجانی رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در مراسم رونمایی از گزارش وضعیت حقوق بشر در آمریکا (2013) که امروز در دانشگاه تهران در حال برگزاری است اظهار داشت: امروز درگیری که غرب با جمهوری اسلامی ایران دارد، در قسمت پایه‌ای مربوط به تعیین بنای زندگی مدنی و سیاسی براساس عقلانیت دیگری مانند اسلام است که این از حق انرژی اتمی و هسته‌ای مسلم‌تر است.
وی ادامه داد: البته باید در مورد حق انرژی اتمی هم مراقبت فراوان انجام داد، ولی من معتقد نیستم که چون چرخ سانتریفیوژهای ما زیاد می‌چرخیدند، چرخ اقتصاد ما کند شده و به عکس است و اشتباه بزرگی است.
رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: در گزارش شخص "احمق شریر" (منظور این فرد بی ادب احمد شریف، گزارشگر ويژه سازمان ملل است)  گفته شده که 4 نفر در ایران قرار است اعدام شود و در طی این گزارش 4 هزار نامه برای ما آمد که این 4 نفر که عضو پژاک بودند را اعدام نکنید، اما این 4 نفر چه کسانی بودند؟ یکی از آنها جلوی نانوایی 2 نفر را ترور کرد، یک نفر دیگر خانه‌ای را منفجر کرد، نفر سوم با اسلحه به کسی حمله کرده بود و نفر چهارم در خانه‌ای مملو از آرپی‌جی و بمب دستگیر شده بود.
لاریجانی خاطرنشان کرد: امروز کسانی که تحت عنوان مدافعان حقوق بشر مطرح می‌شوند، آلوده به تحرکات تروریستی هستند و اسم خود را مدافعان حقوق بشر گذاشته‌اند. اما در اسناد سازمان ملل متحد چنین عنوانی سابقه ندارد. پس بدانید وقتی که نام مدافع حقوق بشر را شنیدید، افرادی هستند که تحرکات تروریستی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدافع حقوق بشر عنوان جعلی است و در اسناد سازمان ملل متحد هیچ پایه‌ای ندارد.

۱ نظر:

  1. به نام ایزد مادر
    دوست عزیز از کجا معلوم اینو گفته ؟
    فکر نمی‌کنی معاندین جمهوری اسلامی, این اخبار و اطلاعات غلط رو برای غلبه ایران و جمهوری اسلامی از خودشون درست می‌کنند
    بالاغیرتا کسی کامنت میده مثل بربرها با کامنت رفتار نکنند!

    پاسخحذف