۱۳۹۲ آبان ۶, دوشنبه

محمود متهم است که همسر سابق خود را با 47 ضربه چاقو به قتل رسانده !


مرد اعدامي که همسر سابق خود را به قتل رسانده بود با رضايت اولياي دم به 8 سال حبس محکوم شد.
به گزارش مهر در اين پرونده محمود متهم است در تاريخ 17 آذرماه سال 84 همسر سابق خود را با 47 ضربه چاقو به قتل رسانده است. روز حادثه همسايه هاي متهم وقتي متوجه صداي درگيري از داخل خانه آن ها شدند موضوع را به پليس اطلاع دادند. در ادامه تيمي از ماموران کلانتري در محل درگيري حاضر شده و با پيکر غرق در خون زن جوان به نام زهرا رو به رو شدند.
محمود در صحنه درگيري دستگير و براي تحقيقات به اداره آگاهي منتقل شد. مرد جوان در بازجويي ها با اعتراف به قتل همسرش گفت: چهار سال قبل به خاطر اختلافاتي که با زهرا داشتم از او جدا شدم. به خاطر اين که همسرم رفتار خوبي نداشت از او خواسته بودم به ديدن فرزندانمان نيايد. روز حادثه وقتي به خانه آمدم زهرا مشغول بازي با فرزندانم بود که در يک لحظه عصباني شده و از او خواستم خانه را ترک کند. او هم وسايل خانه را به طرفم پرت کرد. از آشپزخانه چاقويي برداشته و با 47 ضربه زهرا را به قتل رساندم. محمود پس از محاکمه در شعبه 71 دادگاه کيفري به قصاص محکوم شد که حکم مجازاتش در ديوان عالي کشور تاييد شد. در حالي که مرد همسر کش در يک قدمي چوبه دار قرار داشت اولياي دم با مراجعه به دادسرا رضايت خود را اعلام کردند. صبح ديروز مرد جنايت کار از جنبه عمومي جرم پاي ميز محاکمه قرار گرفت که با قبول اتهامش گفت: من در يک لحظه کنترلم را از دست دادم و حالا از کار خود پشيمان هستم.
پس از آخرين دفاعيات متهم قضات دادگاه براي صدور حکم وارد شور شده و محمود را از جنبه عمومي جرم به 8 سال زندان محکوم کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر