۱۳۹۰ دی ۱۳, سه‌شنبه

جلوگیری پلیس از سفر زنان بدحجاب

سردار نبی‌الله حیدری، رئیس پلیس فرودگاه های کشور می گوید، برای یک وارد کننده مجوز قانونی واردات تریاک صادر شده تا این ماده مخدر تبدیل به مورفین شود.
 
به گزارش مهر، حیدری که امروز در یک نشست خبری  سخن می گفت، اقدام چندی پیش یک نفر در واردات چند تن مواد مخدر در فرودگاه خمینی را قانونی دانست و افزود: براساس قانون بین‌المللی، ایران یکی از ۴ کشوری است که می تواند برای ساخت مرفین تریاک وارد کند. سال گذشته نیز گفتیم که این مواد با نظارت بهداشت و توسط فردی که دارای مجوز بود وارد کشور شد.
 
رئیس پلیس فرودگاه ها درباره برخورد پلیس فرودگاه با زنان نیز اظهار داشت:  از نظر ما باید عفاف و حجاب در جامعه حفظ شود و متاسفانه مواردی که ما در کشور می‌بینیم در اروپا نیز وجود ندارد. آزادی در چارچوب قانون همیشه وجود دارد و هیچکس نمی‌تواند آن را سلب کند. پلیس فرودگاه از تردد افرادی که در فرودگاه‌ها لباس مردانه می پوشند و مانند مانکن‌ها تی‌شرت بر تن کرده و وضعیت خود را قبل از سفر اصلاح نمی‌کنند جلوگیری می‌ کند.
 
حیدری با بیان اینکه عده ای از مردم، اخلاق را زیر سئوال برده‌اند، گفت: افرادی که بخواهند با پلیس درگیر شوند یا وضعیت خود را اصلاح نکنند با آنها برخورد می‌شود. از نظر پلیس برترین حجاب چادر است که البته برخی از حجابهای دیگر مانند مانتو نیز کامل است.
 
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در ادامه افزود: مردان نیز هنگام سفر اگر تی‌شرت‌های چسبان یا دارای علایم غربی بپوشند از سفر آنها جلوگیری می‌شود.
 
حیدری نفوذ ماهواره ها را دلیل این وضعیت دانست و تاکید کرد:‌ متاسفانه اخلاق جامعه با ماهواره دچار ابتذال شده اما دشمنان باید بدانند که انقلاب ما با ماهواره از بین نمی‌رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر