۱۳۹۱ فروردین ۳۰, چهارشنبه

یاوه های یک آخوند مرتجع درباره همجنس گرايی


روزنامه خراسان: حضرت آيت ا... جوادي آملي گفت: اگر جامعه‌اي گناه جديدي انجام داد، عذاب جديدي خواهد ديد. مشکلاتي مثل ايدز و مانند آن اصلا سابقه نداشته است، نه اين که بوده ولي درمانش را نمي د‌انستند. همان طور که حوادث عالم در انسان مؤثر است،‌ اعمال انسان نيز در عالم و در حوادث آن مؤثر است.
حضرت آيت ا... جوادي آملي در جمع علما و روحانيون حوزه علميه به ادامه تفسير سوره مبارکه شعراء در مسجد اعظم قم پرداخت و با اشاره به عمل شنيع قوم لوط گفت: حضرت لوط عليه السلام به قوم خود فرمود گناهي مي کنيد که هيچ سابقه اي در عوالم ندارد. نه عالم حيوان، نه جن و نه انسان. نه پرندگان اين کار را مي کنند و نه درندگان. اين کار از هيچ سگ و خوکي سر نمي زند. طبق فرمايش قرآن کريم کساني که اين کار را در مجلسشان هم به تصويب مي رسانند، از حيوان هم پست تر هستند.
وي افزود: انسان مثل فرشته نيست که شخصش بماند بلکه بايد نوع او باقي بماند. خداوند متعال هم ازدواج را راهي براي بقاي نسل انسان قرار داده و لذت هم در آن قرار داده تا آدمي به آن رغبت کند. همان طور که در غذا خوردن لذت قرار داده و اين لذت را به عنوان مزد مقرر فرموده است. البته همان طور که غذا خوردن لازم است و بايد به اندازه معقول باشد، نکاح هم لازم است و بايد به اندازه معقول صورت گيرد. حضرت آيت ا... جوادي آملي گفت: بيشتر بيماري ها از پرخوري و بدخوري است. اين کار طبق روايات باعث حمق مي شود.
انسان پرخور،‌ محقق و عاقل و خردمند نخواهد شد. انسان بايد بدون اشتها غذا نخورد و قبل از سيري هم دست از غذا بکشد تا جا براي فکر باقي بماند. اگر حکيم يا فقيهي را به جمع آوري زباله مجبور کنيم انجام مي دهد ولي او کار مهم تر و توان بيشتري دارد. روح انسان هم خلق شده است تا خليفه الهي و عالم باشد و نبايد فقط او را درگير خوراک کرد. اين استاد عالي حوزه علميه قم با اشاره به زندگي حيواني در غرب خاطر نشان کرد: قرآن که کتاب ادب است به اين ها مي گويد از حيوان پست تر هستند.
به گزارش خراسان، اين قرآن و روايات است که ما را آدم کرده است. درست است که از نظر صنعت مثل غرب نيستيم اما آن ها که از نظر صنعت پيشرفت کرده اند ولي از معارف بي بهره اند، قرآن مي فرمايد زندگي پست تر از حيوان دارند. سگ و خوک هم اين عمل شنيع لواط را انجام نمي دهند که اين ها در مجلسشان آن را مصوب مي کنند. 

۲ نظر:

  1. خب این حرفا چرا به شما بر خورده؟ همجنس بازید یا نماینده انجمن حمایت از شخصیت سگ و خوک؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من همجنس باز نیستم این خبر را گذاشتم برای تو و امثال تو که در همجنس بازی فعال هستی......

      حذف