۱۳۹۱ آبان ۳, چهارشنبه

میرکاظمی(یکی ازجانیان و آدمخوران رژیم)، بزرگترین بدهکار بانکی کشور است!



میرکاظمی، بزرگترین بدهکار بانکی کشور است! وی همانست که در تظاهرات پس از انتخابات ۸۸ اسلحه بدست بدنبال مردم بود!..؟

آقای هدایتی! عذر می خواهیم؛ پیش این آدم، شما پسر پیغمبرید!

وی در بسیاری عرصه ها از حرکتهای خیابانی تا ارزی و بانکی و... دست دارد و با گردن کلفتی به فعالیت خود ادامه می دهد.

در حالی که سایت آینده نیوز و بازتاب، پیش از این در افشاگری هایی، وضعیت برخی از رانت خواران محترم اقتصادی نظیر زنوزی، انصاری، هدایتی، آریا، متقی، آقازاده همدانی، پهلوان و ایروانی را افشا کرده بود، ضمن پوزش از سرمایه داران عزیز، با افشای پرونده فردی موسوم به حسن رعیت، از این مولتی میلیاردرها اعاده حیثیت می کند.

فرد مذکور که از حلقه نزدیک به محمود کریمی می باشد، در بسیاری عرصه ها از حرکتهای خیابانی تا ارزی و بانکی و... دست دارد و با گردن کلفتی به فعالیت خود ادامه می دهد.

این فرد تنها به بانک کوچکی مثل بانک کشاورزی، ده ها میلیارد تومان بدهی دارد و بنابر گزارش بدهی های معوقه این بانک، فقط یک شرکت وی، به بانک کشاورزی ۲۲ میلیارد تومان بدهی معوقه داشته که ارزش این بدهی ها با افزایش قیمت دلار، دست کم سه برابر شده است.

در ادامه، برگی از پرونده رعیت که به مدد رانت ارباب شد، می آید:

سید حسن میرکاظمی، معروف به حسن رعیت، مدیر عامل کارخانه دنیای فلز، پارسیان فلز البرز، لوح فشرده پارس و ... می باشد.

از سید حسن رعیت تا سه سال قبل به عنوان بزرگترین بدهکار بانک کشاورزی نام برده می شد؛ به طوری که بدهی ایشان به بانک کشاورزی، بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان تخمین زده شده است، به طوری که حتی با توجه به به سررسید مطالبات و عدم اقدام سید حسن میرکاظمی جهت تسویه بدهی و بی توجهی به اخطارهای مکرر بانک کشاورزی، اقدام به درخواست دو فقره اجراییه از دفتر اسناد رسمی ۲۹۲ تهران (دفتر خانه تنظیم کننده سند رهنی) نمود که پس از پیگیری های فراوان اجراییه ها در مهرماه سال ۸۶ صادر و پرونده های اجرایی کلاسه ۱۵۰۵۸ و ۱۵۰۷۹ در اداره سوم اجرای اسناد رسمی تشکیل شد.

ولی با حکم شعبه ۲۵ دیوان عدالت اداری مبنی بر دستور موقت توقف عملیات اجرایی مواجه شد و در ادامه، بانک کشاورزی با تنظیم لایحه ای به تاریخ ۱۴/۲/۸۸ مبنی بر عدم صلاحیت دیوان برای ورود به این پرونده و رد دلایل سید حسن میرکاظمی درخواست رد شکایت نامبرده را کرده است.

سید حسن میرکاظمی در سالهای گذشته، با ارتباط گیری با برخی از سخنرانان و مداحان به دعوت از آنها برای برگزاری مراسم در مسجد الهادی (ع) می پرداخت. با نصب تابلوهای گوناگون در میادین تهران و بعضاً اجاره بیلبوردهای اتوبانی با هزینه های گزاف و تبلیغات وسیع اینترنتی، تبلیغ هیئت مذکور انجام و تهیه و توزیع وسیع فیلم مراسم هیئت مذکور که دقایقی از آن اختصاص به پخش تصاویر گریه شخص سید حسن میرکاظمی و برادرش می باشد، انجام می شد.

برخی این موارد را زمینه ساز جلوگیری از برخورد دستگاه قضایی با وی می دانند.

اما ایشان امروز هم در آشفته بازار ارز بیکار ننشسته، بلکه به فعالیت شدید ارزی در بازار تهران و خیابان آرژانتین می پردازد.
وی به همراه دوستان خود (ابوالفضل – ر ، مسعود – ر و محمد – ی) که اتفاقا اینها هم از اطرافیان مداح چیذرنشین هستند، با ایجاد حلقه هایی به عنوان یکی از بزرگترین چهره های آشفته بازار دلار می باشد.

تاکنون خبری از برخورد مراجع قضایی با نامبردگان دریافت نکرده است..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر