۱۳۹۱ آبان ۲۲, دوشنبه

ساخت دو زندان( قتلگاه ) ۱۰هزار نفره در جنوب تهران


دو زندان در جنوب تهران در حال ساخت هستند

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه عملیات عمرانی دو زندان در جنوب تهران آغاز شده است، گفت: مسئولان سازمان‌ زندان‌ها با حضور در کمیسیون بودجه خواهان تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی خود بودند.
غلامرضا اسداللهی در گفتگو با خانه ملت درباره نشست امروز کمیسیون کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بخش نخست نشست امروز به دعوت از حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت ارائه گزارش عملکرد، برنامه‌های آتی و مشکلات و نارسائی‌های مربوط به حوزه وظایف این کمیته اختصاص داشت.
نماینده تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی افزود: در مجموع با جمع‌بندی‌‌های که صورت گرفت و طبق گزارشی که ارائه شد اعضای کمیسیون از عملکرد کمیته امداد اظهار رضایت کردند.
اسداللهی یادآور شد: پیشنهاد کمیته امداد برای بودجه سال ۹۲ همان رقم ۲ هزار و ۵۰۰ سال گذشته بود و با توجه به اشتغال‌زایی و فعالیت‌های مثبت فراوانی که کمیته امداد داشته است انتظار می‌رود حمایت‌ها از کمیته امداد تحقق یابد.
وی ادامه داد: بخش دیگری از نشست امروز به دعوت ازغلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور جهت ارائه گزارش وضعیت و مشکلات زندان‌های کشور اختصاص داشت که با توجه به درخواست‌هایی که درباره بودجه جاری و عمرانی داشتند، بودجه این سازمان بررسی شد.
اسداللهی تصریح کرد: در نشست امروز در خصوص رقم دقیق بودجه‌های زندان‌ها صحبتی مطرح نشد ولی درخواست‌هایی مطرح شد که بودجه امسالشان به شکل ۱۰۰ درصد تخصیص داده شود.
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری اینکه اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بر انتقال سازمان‌ها به حواشی شهرها تأکید داشتند، گفت: در جنوب شهر تهران دو زندان ۱۰ هزار نفره در حال احداث است که باید بودجه عمران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر