۱۳۹۱ بهمن ۲۴, سه‌شنبه

هشدار شدیــد بسیــج دانشجویی به سران قوا : با هم بخورید و ما را هم فراموش نکنید



شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ با انتشار بیانیه‌ای به سران قوا هشدار داد چنانچه به اختلافات خود ادامه دهند آن‌ها را به چشم «خیانتکار» خواهد نگریست.

در بیانیه این شورا که روز دوشنبه (۲۳ بهمن) منتشر شده از محمود احمدی‌نژاد به خاطر شکستن «سکوت» خود و تمکین نکردن از رای و نظر علی خامنه‌ای انتقاد شده است.

این بیانیه همچنین با اعتراض به سخنان روز ۲۲ بهمن احمدی‌نژاد درباره «مهندسی انتخابات» از وی پرسیده شده است: «آیا باید باور کنیم که ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزید؟»

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در بخش دیگری از بیانیه خود از علی لاریجانی خواسته در رفتار خود تجدیدنظر کند و تامل کند که آیا مردم از عملکردش «نارضایتی عمیق» دارند یا نه.

در این بیانیه همچنین از بازداشت سعید مرتضوی توسط دادستانی تهران به عنوان اقدامی «در راستای ایجاد اختلاف بین مسئولین» یاد شده است.

بسیج دانشجویی خطاب به سران قوا آورده که «هرکس خلاف نظر ولایت و ملت قدم بردارد، طولی نخواهد کشید که رسوا و ذلیل خواهد شد و به دره‌های عمیق فلاکت و بدبختی سقوط خواهد کرد.»

ولی در این بیانیه بسیج هیچ گونه اشاره ای به خیانت آشکار سران قوا به بیت المال (مخصوصا لاریجانی ها که در ویدیوهای رسوایی آنها دیدیم) اشاره نکرده و بسیج از کنار این واقعیت می گذرد، انگار که هیچ خبری نبوده است. این بی اعتنایی بسیج به محتوی آن ویدیوها از خیانت لاریجانی ها نشان از آن دارد که بسیج می خواهد بگوید: بخورید ولی باهم بخورید و ما را هم فراموش نکنید، چون سهم ما هم باید برسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر