۱۳۹۲ اردیبهشت ۹, دوشنبه

امامی کاشانی، بالا کشیدن ۴ معدن از ثروتهای ملی و توصیه به آخرت!



آیت‌الله امامی کاشانی تاکید کرد که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید به وظایف خود عمل کنند تا در دنیا و آخرت عزیز باشند.
اگر کسی به وظیفه‌اش در دنیا عمل کند، هم در دنیا و هم در آخرت عزیز است، وگرنه فقط خسران برای او به همراه خواهد داشت. 
آیت‌الله امامی کاشانی به جای توصیه‌ به کاندیداهای انتخاباتی بهتر است معدن سنگ چاه مرغی و ۳ معدن دیگر را به مردم پس بدهد. اگرآیت‌الله امامی کاشانی اعتقاد به آخرت دارند چرا معادن کشور را که ثروت ملی است خورده اند و یک کوزه آب هم روی آن، که البته نگرانیم یکوقت در گلوی مبارکشان گیر نکند. شما که لالائی بلدی و کاندیداها را از آخرت می ترسانی چرا خودت از آخرت نمی ترسی؟
معدن سنگ دهبید چاه مرغی متعلق به آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران است که ۵ سال پیش عباس پالیزدار در دانشگاه بوعلی همدان در این باره می گوید: "یکی ازآقایان علما آمد گفت یک پسرمعلول جسمی دارم و می خواهم یک موسسه توانبخشی بسازم که پسرم هم زیر نظر خودم باشد. ما هم موسسه را ثبت کردیم. بعد آمد گفت که آقا من ساپورت مالی می خواهم فلان معدن سنگ دهبید فارس را که بهترین معدن سنگ دنیاست به من بدهید. بعد از چند وقت گفت کم است معدن دیگری در زنجان را هم به من واگذار کنید و تا به حال این آقا چهار معدن را تصاحب کرده به بهانه ساپورت یک موسسه توانبخشی. در این زمان دانشجویان با اصرار خواستند که نام این شخص چیست. پالیزار گفت آیت الله امامی کاشانی (عضو شورای نگهبان و یکی از ٤ امام جمعه موقت اما پای ثابت تهران)
......................................................
پی نوشت: اینها کلا به غارت اموال مردم عادت دارند. در صدر اسلام هم نفری یک شمشیر دست گرفته بودند و به غارت اموال بقیه مردم میپرداختند.


آرین میرذوالفقاری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر