۱۳۹۲ آذر ۱۸, دوشنبه

حمله به همسر امیرحسین مدرس (دستمال به دست حکومت) خواننده کلیپ روحانی + عکس



 امیرحسین مدرس بازیگر، خوانده و مجری سابق برنامه های تلویزیونی که بیش از هر حوزه دیگری به خاطر حضور در برنامه های مذهبی و نیز اجرای کارهای مذهبی شهرت یافته، تصاویری از خود و همسرش در مقابل سید محمد خاتمی به نمایش گذاشته که شگفتی مخاطبان صفحه اختصاصی او را به همراه داشته است.
او اخیرا عکس جديدي از خودش و همسرش منتشر کرده است که باعث شوکه‌شدن کاربران شبکه‌هاي اجتماعي شده است.
برخي کاربران در نظرات زير اين عکس نوشته‌اند: واقعاً گيج شده‌ايم. "ما تا حالا فکر مي‌کرديم شما آدمي مذهبي و متدين هستي!"
کابر ديگري هم نوشته: "دم خروس را باور کنيم يا قسم حضرت عباس را؟"
همسر مدرس نيز در صفحه شخصي خود در فيس‌بوک و اينستاگرام، عکس‌هایی با حجاب نامناسب از خود و همسرش منتشر کرده که زير آنها براي يکديگر جملات عاشقانه رد و بدل کرده‌اند.
گفتنی است امیرحسین مدرس که اولین بار با حضور در برنامه نیم رخ برای نوجوانان به شهرت دست یافت، اندکی بعد به بازیگری و خوانندگی نیز روی آورد و سپس به عنوان مداح مجالس محرّم و مجري برنامه‌هاي عاشورايي و بازيگر فيلمهاي مذهبي شناخته شد.
او در کلیپ اخیر حسن روحانی – که یک کپی برداری کامل از کلیپ مشابه اوباما بود – به عنوان خواننده اصلی ظاهر شده است.
تناقضات عجیب میان رفتار و کردار افراد مشهوری چون مدرس گاهی اعتماد بسیاری از مخاطبان و دوستداران این اشخاص را به شدت مخدوش می کند. به ویژه آنکه این افراد در حوزه های مذهبی نیز مشغول به کار باشند. چراکه ممکن است باورهای و علاقه مندی های مذهبی مردم نیز مورد هدف قرار گیرد.
بی شک نظارت دقیق بخش های مختلف رسنه ملی بر اینگونه قدامات موجب خواهد شد تا مجریانی که بواسطه اجرای برنامه های مذهبی شهره شده اند از سوء استفاده افکار عمومی خودداری کنند .

گفتنی است مدرس اخیرا مجموعه موسیقی "خورشید" با مضمون عاشورایی را با همراهی "امین تارخ" و " ماه نی" وارد بازار کرده است! همچنین مجموعه فرات با خوانندگی او در تیتراژ پایانی اخیرا از تلویزیون بازپخش شده است. هنوز معلوم نیست تصمیم رسانه ملی برای ادامه حضور مجریانی شبیه مدرس در برنامه های مذهبی چیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر