۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

خباز : احمدی‌نژاد با 600 هزار میلیارد دلار درآمد نتوانست اقتصاد را بهبود دهد!


عضو فراکسیون اقلیت مجلس با اعلام اینکه درآمد ارزی دولت احمدی‌نژاد تا کنون حدود ۶۰۰ میلیارد دلار بوده است، گفت: با توجه به این رقم شاخص‌های اقتصادی کشور باید به طور فوق العاده‌ای بهبود پیدا می‌کرد که نکرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا خباز در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در آخرین نطق میان دستور خود در مجلس هشتم، گفت: زمانی که مسئولان موفقیت‌ها را اعلام می‌کنند انصاف آن است که امکانات ارزی که در اختیار دولت‌ها است را نیز بیان کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با بیان اینکه با توجه به این رقم شاخص‌های اقتصادی کشور باید به طور فوق العاده‌ای بهبود پیدا می‌کرد، گفت: آقایان قول ژاپن اسلامی را به مردم دادند اما امروز به بیماری اقتصادی هلندی مبتلا شدیم.

به گفته خباز مقرر شده بود نرخ بیکاری، تورم و سود تسهیلات یک رقمی و نقدینگی بخش خصوصی نیز به طور کامل مهار شود اما گویا دولت استراتژی قوی اقتصادی ندارد.

این عضو فراکسیون خط امام مجلس هشتم با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم باعث سرافرازی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان نظام شد، تأکید کرد: عده‌ای در این امتحان الهی مردود شدند که به جای تبلیغ خویش به تخریب دیگران و به جای توکل به خدا به صاحبان زر، زور و تزویر متوسل شدند و به جای مردم سالاری به پول سالاری و دروغ روی آوردند.

وی در ادامه افزود: افرادی که فقط به تکلیف عمل کردند چه آن‌ها که رأی آوردند و چه آن‌ها که رأی نیاوردند پیروز انتخابات هستند، همچنین از هیأت نظارت بر انتخابات انتظار دارم پیش از تبلیغ رسمی تذکرهای لازم را به متخلفان بدهند تا شیرینی انتخابات در کام مردم تلخ نشود.

خباز در ادامه گفت: احمدی نژاد تا کنون نتوانسته است به قول‌هایی که در زمینه کاهش نقدینگی و تک رقمی کردن رشد اقتصادی داده است جامع عمل بپوشاند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر