۱۳۹۱ مرداد ۱۶, دوشنبه

هدف و بالا بردن عکس خامنه ای توسط این خانم فقط برای خرید بنز و اجاره ویلای اونجوریه یا ...


خرید بنز و اجاره ویلا و هتل برای مهمانان اجلاس سران عدم تعهد در تهران

سایت «دی‌نیوز» از خرید ۵۰ میلیارد تومانی ۲۰۰ خودروی بنز فوق لوکس و اجاره ۷۰۰ سوئیت، خانه و هتل گران‌قیمت در شمال شهر تهران برای شرکت کنندگان در اجلاس سران عدم تعهد خبر داد.

این سایت محافظه‌کار روز دوشنبه (۱۶ امرداد) نوشته که مسئولان برگزار کننده این اجلاس با هدف «حفظ آبروی» نظام ۲۰۰ خودروی بنز فوق لوکس به ارزش تفریبی ۵۰ میلیار
د تومان خریداری کرده‌اند.

آن‌طور که این سایت نوشته است در صورتی که این خودرو‌ها «ضد گلوله» باشند٬ قیمت هر یک از آن‌ها یک میلیارد تومان است که مجموع این خرید هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

این سایت محافظه‌کار آمار مهمانان در این اجلاس را سه هزار نفر اعلام کرده و نوشته برای آن‌ها در مناطق شمالی شهر تهران ۷۰۰ سوئیت، خانه و هتل گران‌قیمت اجاره شده است.

«دی‌نیوز» به دیگر هزینه‌های برگزاری این اجلاس در شرایطی که مقام‌های جمهوری اسلامی از مردم می‌خواهند در برابر فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌ها مقاومت کنند٬ اشاره‌ای نکرده است.

۲۴ تیر ماه امسال نیز سایت محافظه‌کار «مشرق‌نیوز» گزارش کرده بود هفت هزار نفر٬ مهمان اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران خواهند بود که برای اسکان آن‌ها علاوه بر هتل‌ها، برخی خانه‌های «لوکس» و «ویلایی» نیز در نظر گرفته شده است.

شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیر متعهد در دهه نخست شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.

مقام‌های جمهوری اسلامی تلاش‌های گسترده‌ای برای برگزاری این اجلاس آغاز کرده‌اند و قصد دارند با دعوت تمام سران اعضای این جنبش٬ بهره‌برداری‌های گسترده‌ای از این مراسم کنند.

روحانیون و نظامیان حاکم بر ایران از زمان آغاز تحولات در برخی کشور‌های عربی با دخالت در امور داخلی آنها قصد دارند علی خامنه‌ای را به عنوان رهبر انقلابیون معرفی کنند.

طی یک سال گذشته ده‌ها هیات از کشور‌های مصر٬ تونس٬ لیبی و بحرین با سفر به ایران با مقام‌های جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کرده‌اند.

علی‌اکبر ولایتی به عنوان مامور ویژه علی خامنه‌ای در امور این کشور‌ها٬ مسئولیت هماهنگی٬ دعوت و برگزاری نشست‌های مربوط به تحولات جهان عرب در ایران را بر عهده دارد.

آقای ولایتی تاکنون با ده‌ها هیات عربی دیدار و گفتگو داشته و مسئولیت سازماندهی و حمایت مالی از آن‌ها را بر عهده دارد.

در ارتباط با تحولات جهان عرب از سال گذشته تاکنون دست‌کم سه اجلاس بزرگ با عنوان «بیداری اسلامی» در تهران برگزار شده که صد‌ها مهمان خارجی در آن شرکت کرده‌اند.

این اجلاس در شرایطی برگزار می‌شود که مردم ایران تحت شدید‌ترین فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌های بین‌المللی قرار دارند و مقام‌های جمهوری اسلامی از آن‌ها می‌خواهند در برابر این فشار‌ها صبور باشند.

۴ نظر:

  1. با خرید بنزش مشکل دارم ولی حضرت آیت الله خامنه ای را اکثر مسلمانان جهان به عنوان ولی امر قبول دارن مثال:نظر سنجی که در فیس بوک گذاشته شد که تعداد محدودی از مسلمانان در آن عضو هستند
    در مورد گرانی هم بگم مردم ایران راضی نیستند ولی نه به اندازه ای که بیان کشورشونو بفروشن یا خودسوزی کنن چون عاشق کشور شون هستند و قدر خون هایی که ریخته شده رو می دونن...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برو بی شرف .کثافت هایی مثل تو هستند که ایران را به گند کشیدند و فکر می کنید می توانید دنیا را هم مثل خودتان لج کنید ولی کور خوندید عمر شماهم به پایان میرسد.

      حذف
  2. آخه بچه صیغه ای امین تقدیر مگه مردم ایران آزاد هستند نظر بدهند که تو تفاله اسپرم گندیده آخوند، اینجور قاطعانه از زبان آنها میگی

    پاسخحذف
  3. چرا بی احترامی به هم میکنید ..... شرم کنید

    پاسخحذف