۱۳۹۱ مهر ۵, چهارشنبه

شيوا محبوبى (سخنگوی کمپین زندانیان سیاسی): حضور احمدى نژاد در نشست مجمع عمومى سازمان ملل




ترجمه فارسى اطلاعيه  

تاريخ: ٢٥ سپتامبر ٢٠١٢

احمدى نژاد بار ديگر در نشست مجمع عمومى سازمان ملل شركت ميكند. احمدى نژاد در راس يكى از رسواترين و بيرحم ترين رژيمهاى قرن ٢١ قرار دارد. گزارشات فراوانى در رابطه با جزئيات جنايات رژيم عليه مردم ايران منتشر شده است; يكى از اين گزارشات  از سوى احمد شهيد  گزارشگر ویژه  امور حقوق بشر سازمان ملل در مورد ایران تهيه شده است  كه رژيم به وى حتى اجازه ورود به ايران را نداده است.

احمدى نژاد و رژيمش دستور ربودن, شكنجه و اعدام هزاران نفر از مردم ايران را داده اند. آيا اين دليل كافى براى  اخراج رژيم از مجامع بين المللى نيست؟ به نظر ميايد كه از نظر سازمان ملل كه احمدى نژاد و دارو دسته  رذيل و جنايتكارش را دعوت كرده است اين دليل كافى نيست.

اجازه دادن به احمدى نژاد و همدستاننش  براى حضور در نشست سازمان ملل و ساير نشستهاى سازمانهاى جهانى به معنى رسميت دادن به رژيمى است كه از سوى مردم ايران و ميليونها نفر در سطح جهان مشروعيت ندارد.  اگر هيتلر در قدرت بود ايا به او اجازه داده ميشد كه تحت عنوان ديالوگ كردن با او  در نشست سازمان ملل حضور يابد؟ چه ديالوگى با يك ديكتاتور كه دستهايش به خون آلوده است ميتواند وجود داشته باشد؟ رژيم اسلامى يك ماشين كشتار بوده  كه بيش از سه دهه است دست به كشتن انسانها زده است.

من از جانب هزاران زندانى سياسي و خانواده هايشان دعوت سازمان ملل از احمدي نژاد براى شركت در نشست سالانه را محكوم ميكنم. رژيم اسلامى بايد از تمامى مجامع بين المللى اخراج گردد. احمدى نژاد و سران رژيم بايد دستگير و به جرم ٣٣ سال جنايت عليه بشريت محاكمه شوند.

سازمان ملل به عمد مبارزه مردم ايران عليه رژيم كه براى آزدى و برابرى ميباشد  را مورد اغماض قرار داده است.

من از طرف كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى در ايران از تمامى آزاديخواهان دعوت ميكنم كه با ارسال نامه به  بن كى مون , دبيركل سازمان ملل  به حضور احمدي نژاد در نشست عمومى سازمان ملل اعتراض نمايند.

شيوا محبوبى
سخنگوى كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى در ايران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر