۱۳۹۱ آبان ۱۸, پنجشنبه

رییسی:"جریان فتنه" با شعار انتخابات آزاد ناکارآمدی نظام را القا می کند


سرخط
 ابراهیم رییسی معاون اول رییس قوۀ قضاییه ایران گفته است که "دشمنان" نظام اسلامی قصد دارند القا کنند که مشکلات امروز جامعۀ ایران ناشی از تحریم هاست و علت اصلی مشکلات اقتصادی مردم ایران فعالیت های هسته ای این کشور است.

 حجت الاسلام رییسی در ادامه افزوده است که "دشمنان" قصد دارند با تحمیل تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران، ناامید کردن مردم و القای بی کفایتی مسئولان در حل مشکلات معیشتی جامعه جمهوری اسلامی ایران را وادار به تسلیم کنند. 

حجت الاسلام رییسی سپس با اشاره به آنچه "جریان انحرافی" نامیده افزوده است که این جریان پس از دستیابی به ثروت و قدرت حال می کوشد از طریق رسانه هایش در داخل کشور ضرورت مذاکره با آمریکا را تبلیغ کند. معاون اول رییس قوۀ قضاییه در ادامه افزوده است که این روزها ادبیات عده ای از همین افراد در قبال موضوع مذاکره با آمریکا تغییر کرده و اینکه این ادبیات به گفتۀ حجت الاسلام رییسی با موضع آیت الله خامنه ای در خصوص رابطه با آمریکا مغایرت دارد.

 حجت الاسلام رییسی در ادامه گفته است که "جریان انحرافی" در قدرت در همراهی با اصلاح طلبان در پی سوءاستفاده های سیاسی و فرهنگی هستند. معاون اول رییس قوۀ قضاییه که از این افراد به عنوان "جریان فتنه" یاد کرده همچنین گفته است که این ائتلاف در صدد است با شعارهایی نظیر انتخابات آزاد و القای ناکارآمدی اصولگرایان در ادارۀ کشور، و اصطلاحاتی نظیر "وحدت ملی" و "نجات ملی" موقعیت خود را تحکیم سازد. 

در این حال، سایت "بولتن نیوز" با انتشار متن سخنرانی ای از محمود احمدی نژاد نوشت که رییس جمهوری ایران به این نتیجه رسیده که باید به هر قیمتی تیم وی در قدرت باقی بماند. در حالی که حجت الاسلام رییسی گفته است که دشمنان حکومت اسلامی از طریق تحریم ها در پی ناامید کردن مردم و القای ناکارآمدی نظام و در رأس آن ولایت فقیه در ادارۀ امور کشور هستند، دیروز محمدرضا نقدی، فرماندۀ نیروهای بسیج، بار دیگر تحریم ها را به سود جمهوری اسلامی توصیف کرد، زیرا، به گفتۀ او، تحریم های بین المللی موجب "ظهور و شکوفایی ظرفیت های پنهان نظام اسلامی ایران می شوند." 

همزمان سردار پاسدار حسین سلامی، جانشین فرماندۀ سپاه پاسداران، اظهار داشت که تشدید تحریم ها به تسلیم جمهوری اسلامی ایران در مقابل غرب منجر نخواهد شد و هر چقدر بر دامنۀ تحریم های اقتصادی افزوده شود، مقاومت مردم و نظام اسلامی ایران در برابر فشارهای غرب افزایش خواهد یافت.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر