۱۳۹۲ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

برخورد غیر انسانی نوکران ولی فقیه با کاوه طاهری وبلاگ نویس زندانی

رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی با وبلاگ نویس زندانی 



وبلاگ نویس زندانی کاوه طاهری قرار بود روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه به دادگاه انقلاب برده شود ولی در آخرین لحظات به او اطلاع داده شد که دادگاه وی تا زمان نامعلومی به تعویق افتاده است.

اما روزسه شنبه ۳ اردیبهشت ماه بدون اطلاع قبلی وی را با دست بند و پابند و زنجیراز بند سبز زندان عادل آباد شیراز همراه با یک هوطن بهایی و تعدادی از زندانیان دیگر خارج و به سمت دادگاه های مختلف از جمله دادگاه انقلاب،اطلسی، فلکه شهرداری و... بردند.

از طرفی دیگر خطر جدی که می توانست جان این وبلاگ نویس زندانی و هموطن بهایی را به خطر اندازد این بود که تعدادی از دوستان زندانیان عادی در محل آمده بودند تا زندانیان عادی را فراری دهند و این مسئله می توانست منجر به درگیری مسلحانه نیروهای سرکوبگر با آنها گردد و عواقب فاجعه باری به بار آورد.

از طرفی دیگر فشارها و اذیت وآزارها علیه زندانیان سیاسی و عقیدتی در بند سبز زندان عادل آباد شیراز شدت گرفته است که از جمله آنها وضعیت اسف بار بهداشتی است که بعنوان مثال برای ۱۸۰ نفر فقط ۲ عدد دوش حمام وجود دارد. ممنوعیت استفاده از کتابخانه زندان برای زندانیان سیاسی که اکثرا کتابهای آخوندهای حکومتی در آن جای داده اند و همچنین کتابهای شخصی وبلاگ نویس زندانی کاوه طاهری نیز از وی گرفته شده است.

فشارها و اذیت وآزارهای غیر انسانی بدستور بازجویان وزارت اطلاعات صورت می گیرد و توسط رئیس زندان و رئیس اطلاعات زندان به اجرا گذاشته می شود.


آرین میرذوالفقاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر