۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

نامه سرگشاده آقای علی جهانی (اعضای سابق نادم گروهک تروریستی مجاهدین) به سفیر کردواسی در سوئیس



علی جهانی
08.04.2013
جناب سفیرمحترم کشور کراواسی در سوئیس ؛ من از طریق رسانه های سازمان مجاهدین مطلع شدم که مریم رجوی با شما در سوئیس دیدار حضوری داشته است تا با سوء استفاده سیاسی از شخصیت حقوقی تان شما را تشویق به حمایت از سیاست های تروریستی و فرقه گرایانه این سازمان نماید . اینجانب علی جهانی فرد که یکی از قربانیان این سازمان هستم و به مدت بیست سال از بهترین دوران عمرم یعنی جوانی ام را در این سازمان هدر دادم ؛ لازم می بینم نکاتی را در رابطه با این گروه تروریستی بعرض جنابعالی برسانم .
یکم: این سازمان از حالت یک گروه سیاسی خارج شده وبصورت فرقه ای اداره می شود ؛ مسعود رجوی که بیش از چهل سال هست که خودش را رهبر این گروه می داند و مریم رجوی هم که بیش از بیست سال هست که توسط شوهرش بعنوان رئیس جمهور مادام العمر برگزیده شده است که دیکتاتور هایی نظیر صدام و قذافی را توی ذهن تداعی می کند .لذا ایشان که با شما ملاقات کرده اند به هیچ وجه نماینده مردم و مقاومت ایران نیستند
دوم: این گروه تروریستی بدلیل اینکه در زمان صدام در جنگ بین ایران و عراق بعنوان ستون پنجم عمل می کرد نه تنها از هیچگونه حمایت مردم ایران برخوردار نیست بلکه بشدت مورد انزجار و تنفر مردم ایران هست و همچنین این گروه بدلیل سکت بودن و تمامیت خواه بودن و کیش شخصیت داشتن در بین گروههای سیاسی داخل و خارج ایران از هیچ جایگاهی برخوردار نیست بنابر این ایشان و سازمان مجاهدین نمی تواند نماینده واقعی مردم ایران باشد .
سوم: این سازمان فرقه گرا تمام مخالفین خود را در درون تشکیلات سرکوب می کند و با دایر کردن زندان و شکنجه و اعدام نیروها را مجبور به اطاعت از فرامین رهبری می کند
چهارم: رهبری این سازمان با راه اندازی طلاق اجباری زنان را از مردان جدا کرده و فرزندان خردسال را آواره خارج کشور کرده و مسعود رجوی با زنانی که از شوهرانشان به زور جدا شدند برای خودش یک حرمسرا راه انداخته است .
پنجم: مریم رجوی که خودش با توافقی که با وزیر خارجه وقت آمریکا داشت با انتقال نیروها به کمپ موقت لیبرتی موافقت کرده و اکنون به دروغ مدعی شده که نیروها با زور به لیبرتی منتقل شده اند و باز به دروغ مدعی می شود که اشرف جای امنی هست و خواستار برگشت نیروها به اشرف می گردد . در صورتی که این سازمان و رهبری آن با سیاست های فرقه گرایانه و خشونت طلبانه خودش مسبب اصلی کشته شدن نیروها در عراق می باشد .
ششم: رهبری این فرقه در حالی که نه تنها با کمیساریای عالی پناهندگان در جهت انتقال نیروها به کشورهای امن ثالث همکاری نمی کند بلکه از هیچ کارشکنی دریغ نمی کند و با راه اندازی نشستهای مغز شویی نیرو ها را از همکاری با سازمان ملل جهت انتقال به کشور ثالث باز می دارد .
جناب سفیر ؛ سئوال بنده از شما اینست که آیا درست هست شما بعنوان یک شخصیت سیاسی کراواسی تحت عنوان سفیر در کشور سوئیس با رهبر یک فرقه تروریستی و تمامیت خواه و سکت دیدار داشته باشید تا از شما در جهت مطامع خودش سوء استفاده نمایند ؟
در ضمن اینجانب و دیگر دوستان جدا شده از این سازمان فرقه گرا خواستار ملاقات با شما هستیم تا جنایات ضد حقوق بشری که به دستور خانم رجوی و شوهرش در این سازمان اتفاق افتاده و ما قربانیان آن هستیم را به اطلاع جنابعالی برسانیم .

با احترام
آرین میرذوالفقاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر