۱۳۹۲ تیر ۱۷, دوشنبه

تجاوز به 2 دختر دانشجو اهل کردکوی در جاده گرگان!

هفته گذشته دو دختر دانشجو اهل کردکوی که با اتوبوس از تهران عازم گرگان بودند ، اسیر نیت شوم دو راننده اتوبوس شده و مورد تجاوز قرار می گیرند.
دو دختر دانشجو که اهل کردکوی بودند از تهران سوار اتوبوس گرگان می شوند . با توجه به اینکه حرکت اتوبوس ها از تهران به گرگان شب صورت می گیرد این دو نفر خوابشان می برد و وقتی بیدار شدند که اتوبوس به گرگان رسیده بود .
با پیاده شدن سایر مسافرین راننده اتوبوس که افکار شیطانی در ذهنش تنیده بود به این دو دختر قول می دهد که آنها را به کردکوی می رساند .
این راننده برای اینکه نقشه خود را عملی کند از جاده قدیم گرگان کردکوی یا همان جاده شاه عباسی می رود که خلوت بود .
نزدیکی های خط روستای بالاجاده که در چند کیلومتری کردکوی قرار دارد اتوبوس به کناری می رود و راننده اتوبوس و همدستانش به زور به این دو دختر در حالی که آنها ممانعت می کردند ، تجاوز کردند .
عاملان این هتک حرمت دو نفر بودند که یک نفر آنها دستگیر شده و یک نفر هم متواری شده و گفته می شود قصد دارد از مرز ترکیه به خارج از کشور فرار کند .
همچنین منابع خبری از صدور حکم اعدام برای این مجرمان تجاوز به عنف خبر می دهند .
البته نقل هایی هم حاکی از زد و بند و وعده های راننده ها به این دو دختر و اغفال آنها بوده که اتوبوس بعد از رسیدن به کردکوی مسافرینش همه پیاده شدند و اتوبوس از داخل شهر به سمت روستای بالاحاده رفت و این اتفاق روی داد .
در حال حاضر با شکایت این دو دختر مراجع قضایی به دنبال واقعیت موضوع هستند هر چند که فرد فراری همچنان تحت تعقیب قرار دارد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر