۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

بازداشت ناما جعفری، نویسنده کتاب “تجمع در سلول انفرادی” و یک هفته بی خبری از وی

رهسا نیوز: ناما جعفری، سردبیر نشریه الکترونیکی سه پنج و گردآورنده کتاب “تجمع در سلول انفرادی” که در آن به گردآوری شعرها و نوشته های بعداز کودتای انتخاباتی پرداختهبود، در روز ۲۵ بهمن توسط نیروهای امنیتی دستگیر و هم اکنون بعد از گذشت یک هفته از دستگیری وی هیچ خبری از وی در دست نیست.
به گزارش رهسا نیوز، با گذشت یک هفته از راهپیمایی اعتراضی مردم در روز ۲۵ بهمن و نیز دستگیری ناما جعفری، و در حالی که مقامات جمهوری اسلامی از «آرام بودن تهران در روز ۲۵ بهمن» می‌گویند هنوز ازسرنوشت ناما جعفری شاعر و وبلاگ نویس هیچ خبری در دست نیست.
گفتنی است که ماموران در روز ۲۵ بهمن پس از تاریک شدن هوا اقدام به دستگیری گسترده راهپیمایان در چند نقطه از شهر تهران کردن و ناما جعفری از جمله کسانی بود که در این روز دستگیر شده است.
یکی از کاربران گفته است که نیروهای لباس شخصی با ظاهری مثل مردم عادی و در میان راهپیمانان نفوذ کرده و پس از شناسایی معترضان آنان را بازداشت و به سمت ماشین‌هایی که از قبل آماده کرده بودند هدایت می‌کردند.
با این حال برخی گزارش ها حاکی است، تعداد زیادی از بازداشت شدگان که به کلانتری های مختلف منتقل شده بودند، در آخرین ساعات شب آزاد شدند و تعدادی از دستگیر شدگان که به ظن نیروهای امنیتی، به سازماندهی شعارها می پرداخته اند همچنان در بازداشت به سر می برند و از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر