۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

محاكمه دوباره دندانپزشك عراقي به اتهام 78 تجاوز


مرد دندانپزشكي كه متهم است 78 زن را مورد تعرض قرار داده است پس از گذشت 10 سال از تشكيل پرونده، در دادگاه كيفري‌ استان تهران محاكمه مي‌شود. به گزارش خبرنگار ما، اين دندانپزشك عراقي‌الاصل متهم است در مطبش در ولنجك تهران اين زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخي از آنها فيلمبرداري كرده‌ است. اوايل سال 81 مرد دندانپزشكي به ماموران پليس مراجعه كرد و مدعي شد خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته ‌است. او ادعا كرد برخي از اسنادش به سرقت رفته ‌است و حدس مي‌زند سارق كيست. او گفت فكر مي‌كند سارق زني باشد كه چندبار به خانه‌اش رفت و آمد كرده و از آنجايي كه او به زن جوان گفته قصد ازدواج با او را ندارد آن زن با اين شيوه انتقام گرفته است. پليس زن جوان را شناسايي و بازداشت كرد. ا
 و اعتراف كرد سارقي را اجير كرد تا به خانه دكتر جوان برود و از آنجا سرقت كند. اين زن گفت: من هيچ چيز از خانه دكتر جوان ندزديدم و فقط فيلم‌هايي را كه او از من داشت از داخل كمدش برداشتم. مدتي قبل براي ترميم دندانم به مطب دندانپزشكي اين دكتر رفتم وقتي دارو به دهانم تزريق كرد كه بي‌حس شود كاملا خوابم برد و زماني كه بيدار شدم متوجه شدم به من تعرض كرده‌ است. اين مرد را تهديد كردم و گفتم از او شكايت مي‌كنم اما بعد متوجه شدم در مطبش دوربين كار گذاشته و از صحنه تعرض به من فيلمبرداري كرده‌ است. با اين حال دوباره تهديدش كردم كه او را به دادگاه مي‌كشم. اين‌بار از در ديگري وارد شد و گفت قصد دارد با من ازدواج كند و از من خوشش آمده ‌است. او با اين ترفند چندبار مرا به خانه‌اش كشاند و رابطه برقرار كرد بعد از مدتي متوجه شدم قصد سوءاستفاده دارد. از او خواستم فيلم‌ها را پس دهد اما از اين كار خودداري كرد. من هم سارقي اجاره كردم تا فيلم‌ها را از خانه مرد دندانپزشك بدزدد. هيچ چيز ديگری هم از خانه‌اش سرقت نكردم. وقتي ماموران به خانه مرد دندانپزشك رفتند چندين حلقه فيلم پيدا كردند كه نشان مي‌داد او به زنان تعرض مي‌كرده‌ است.
  با دستور بازپرس مرد دندانپزشك بازداشت شد و مطب او هم مورد بازرسي قرار گرفت. ماموران توانستند دوربين مخفي كار گذاشته‌شده در مطب را پيدا كنند. متهم با به دست آمدن اين مدارك مورد بازجويي قرار گرفت و مشخص شد او تبعه عراق است و از آنجايي كه برادرش به دست حزب بعث به قتل رسيده، دندانپزشك كه در آن زمان نوجوان بود به همراه خانواده‌اش به ايران آمد و درسش را ادامه داد. او پس از به پايان رساندن دوران دبيرستان به عنوان نفر اول دانشگاه شهيد‌بهشتي در رشته دندانپزشكي قبول و بعد از چند سال فارغ‌التحصيل شد. اين مرد كه به همراه خواهر و مادرش به ايران مهاجرت كرده‌ بود با توجه به تمكن مالي خانواده‌اش در ولنجك تهران مطب دندانپزشكي تاسيس كرد و مدتي بعد از آغاز به كار مطب مشتريان زن را در آن محل مورد تعرض قرار مي‌داد و از آنها فيلم تهيه مي‌كرد. اين مرد اعتراف كرد 78 زن را مورد تعرض قرار داده است. وي آدرس و شماره تلفن همه آنها را هم دارد. با به دست آمدن اين آدرس‌ها پليس زناني را كه مورد تعرض قرار گرفته‌ بودند، شناسايي كرد اما همه آنها حاضر به شكايت نشدند و 58 زن براي شكايت به اداره آگاهي مراجعه كردند. اين زنان عنوان كردند دندانپزشك جوان به بهانه ترميم دندان‌شان به آنها داروي بي‌حسي تزريق مي‌كرد و بعد از اينكه آنها را مورد تعرض قرار مي‌داد با وعده ازدواج آنها را ساكت مي‌كرد. با تكميل تحقيقات و با توجه به اينكه اين پرونده قبل از تاسيس دادگاه كيفري ‌استان تشكيل شده ‌بود دادگاه عمومي موظف به رسيدگي شد. دادگاه بعد از محاكمه متهم راي به 9 سال زندان و شلاق داد.
  قاضي صادر‌كننده اين حكم اعلام كرد مدركي كه نشان دهد اين زنان مورد تجاوز قرار گرفتند وجود ندارد. ضمن اينكه آنها هيچ‌كدام تا قبل از شناسايي متهم اعلام شكايت نكرده‌ بودند. اين حكم مورد اعتراض متهم قرار گرفت و پرونده به شعبه 39 دادگاه تجديدنظر رفت. راي صادره از سوي قضات دادگاه تجديدنظر تاييد شد. با انتشار اين خبر در روزنامه‌ها آيت‌الله هاشمي‌‌شاهرودي رييس وقت قوه‌قضاييه نامه‌اي نوشت و با نقض راي درخواست كرد به اتهام دندانپزشك عراقي با عنوان افساد في‌الارض رسيدگي شود. سپس پرونده براي نقض حكم به ديوان عالي كشور رفت و با نقض حكم و با توجه به اعلام جرم رييس قوه‌قضاييه، دندانپزشك عراقي براي محاكمه به دادگاه انقلاب معرفي شد. اين بار قضات دادگاه انقلاب اعلام كردند اتهام مرد دندانپزشك تعرض به 78 زن است بنابراين در صلاحيت دادگاه كيفري ‌استان تهران است. با توجه به نظر ديوان عالي كشور مبني بر اينكه دندانپزشك عراقي بايد در دادگاه كيفري ‌استان تهران محاكمه شود پرونده به شعبه 79 دادگاه كيفري‌ استان تهران به رياست قاضي محمدرضا محمدي‌كشكولي فرستاده ‌شد. قاضي كشكولي ديروز با مطالعه پرونده دستور تعيين وقت را صادر كرد و مرد دندانپزشك بعد از گذشت 10 سال ماه آينده به اتهام تعرض به بيمارانش محاكمه مي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر