۱۳۹۲ مهر ۱۷, چهارشنبه

رد پای احمدی نژاد و تهدید به اخراج 5 استقبال کننده از روحانی



پنج نفر از کارمندان یکی از شرکت های بزرگ دولتی خودروساز که در حمایت از رییس جمهور به استبال وی در مهرآباد رفته بودند، توسط مدیر احمدی نژادی این شرکت تهدید به اخراج شدند.
مخاطب، دبیرکل حزب حماسه و تدبیر که یکی از دعوت کنندگان مراسم استقبال از روحانی بوده، به خبرنگار انصاف نیوز گفت: با توجه به اینکه رییس جمهور در این سفر دستاورد خوبی برای کشور، مردم و نظام داشتند به همراه اعضا و کسانی که با ما در ارتباط هستند به استقبال رییس جمهور در فرودگاه مهرآباد رفتیم اما با کمال تعجب مدیریت یکی از شرکت های دولتی خودروسازی 5 نفر از اعضایشان را به خاطر رفتن به استقبال مواخذه کرده و گفته اند ما اصلا ایشان را قبول نداریم.
وی توضیح داد: این افزاد اعضای حزب ما هستند و به صورت کتبی به من گزارش نوشته اند که 3 – 4 روز آنها را بازجویی کرده و تهدید به اخراج شده اند و الان در بلاتکلیفی به سر می برند. حتی یکی از آنها که مسوول انتظامات مراسم استقبال بوده تقریبا قطع کار شده اند و حالا شکایتی تنظیم کرده اند که باید پیگیر آن باشیم.
مخاطب پرسید: چطور ممکن است که مدیر دولتی در این نظام که این کارخانه هم دولتی است و رییس جمهور هم قانونی و رسمی است، شرکت در استقبال ایشان اینقدر تلخ بیاید که تهدید به اخراج کنند؟ مسوولان جواب بدهند که آیا رییس جمهور خلاف کرده و اینها هم آیا باید تنبیه بشوند؟ شاید هم چون این مدیر منصوب دولت قبلی است دولت جدید را نمی پسندد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر