۱۳۹۲ اسفند ۱۷, شنبه

دستگیری دوجوان ایرانی (شهروز احمدزاده و علیرضا ساعی مجد ) به اتهام تغییر دین در فرودگاه امام + احضاریه


بنابر گزارش دریافتی  در تاریخ ٢١ بهمن ماه ١٣٩٢ ماموران لباس شخصی و حراست فرودگاه امام خمینی تهران که وابسته به حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران هستند، اقدم به دستگیری دوجوان ایرانی به نام‌های شهروز احمدزاده و علیرضا ساعی مجد می‌کنند که از سفر کشور ارمنستان به ایران بازگشته بودند.
این دو جوان ایرانی که نسبت فامیلی دایی و خواهرزادگی باهم دارند، بدون هیچ دلیل و مدرکی از سوی نهادهای امنیتی مستقر در فرودگاه امام خمینی بازدشت شده و به مکانی نامعلوم منتقل می‌شوند که بعد از مدت یک هفته بازداشت، طی تماسی با خانواده‌ی این دوجوان ایرانی، اتهام آنها را برقراری با شبکه‌های دین مسیحیت خارج از کشور، ارتداد و تغییر دین از اسلام به مسیحیت و همچنین سازماندهی شدن به منظور ترویج دین مسیحیت در داخل ایران اعلام نموده‌اند.
لازم به ذکر است که شهروز احمدزاده و علیرضا ساعی پس از یک هفته بازداشت به قید وثیقه ٣٠٠ میلیون تومانی آزاد می‌شوند، اما دوروز پس از آزادی، احضاریه‌ای از سوی دادگاه انقلاب به آدرس محل سکونت آنان فرستاده می‌شود که اخطار به اجرای حکم غیابی با اتهام ارتداد را حاوی بوده است.
این رویدادها در حالی رخ می‌دهند که در طی تبلیغات اخیر مقامات حکومتی ایران مبنی بر ایجاد فضای باز برای عبور و مرور ایرانیان به کشورهای خارجی، اما در واقعیت این آزادی عمل صورت نگرفته و همچنان شاهد بازداشت‌های ازین قبیل هستیم. 

۱ نظر:

  1. حالا یارو حال کرده مسیحی یا اصن آتئیست بشه.این آخوندای حرومزاده تو رخت خواب هم مردم رو ول نمیکنن.
    اصن شاشیدم تو دین و مذهب که تمام بدبختیای بش از این مذهبه
    ولیکن این خبر باتوجه به سوتی های وحشتناکی که من توش دیدم جای تامل داره
    خداییش من موندم الان واسه این 2تا بنده خدا ناراحت باشم یا به اون احمقی که این احضاریه ها رو درست کرده بخندم.
    خداوکیلی دقت کن: سربرگ احضاریه نوشته دادگاه کیفری شعبه 19 در صورتی که مهر دادگاه انقلاب در فیلد نامربوط ثبت شده و اینکه اصلا" دادگاه کیفری صلاحیت رسیدگی ب این موارد رو نداره!
    تماما" فیلد های پرشده(نام نا خانوادگی و...) با فونت های اشتباه وبوسیله فتوشاپ انجام شده!
    احضار شونده ساکن کرج هست ولی به شعبه کیفری تهران صادر شده !
    این برگه احضاریه میباشد در صورتی که موارد اتهامی رو هم قید کردن و جالبتر اینجاست که درفیلد علت حضور نوشته شده:در صورت عدم حضور حکم غیابی صادر خواهد شد و با ذکر این موارد اتهامی طرف درجا اعدامه یا اوینه و دیگه کارش ب احضاریه فرستادن نمیرسه!
    در قسمت تاریخ تنظیم همیشه تاریخ دقیق روز و ماه و سال بصورت عددی ذکرمیشه نه اینکه بنویسن:بهمن 92!
    شماره بایگانی های این دونفر 1 شماره با هم اختلاف داره که این مورد جزء محالات هستش!
    و باز هم جالبتر اینه که شما وقتی بارکد بالای احضاریه رو با بارکد اسکنر اسکن کنی،باید شماره ابلاغنامه رو که دقیقا" زیرش درج شده رو بهت بده که این بنده خدایی که بصورت خیلی ناشیانه این احضاریه هارو تهیه کرده یادش رفته لاقل بارکد هارو با هم عوض کنه نه اینکه روی 2تا احضاریه متفاوت،1 بارکد باشه!!
    و مورد آخری که متوجه شدم منو از خنده منفجر کرد
    میدونی این احضاریه اصلش مربوط به چه کسی بوده که جناب فتوشاپ کار گند زن با ادیت کردنشون؟ همون کسی که 8 سال رید تو مملکت و کشور رو 800 سال به عقب روند
    محــــــــــــــمود عنتری نژاد(عکس احضاریه اصل رو هم ضمیمه کردم)
    این بارکد و امضای احضاریه مموتی رو با اون 2نفر مقایسه کن خودت متوجه میشی چه خبره
    http://baharnews.ir/images/docs/000012/012754/images/13-6-17-1428522.jpg

    پاسخحذف