۱۳۹۱ تیر ۲۵, یکشنبه

آخه چقدر باید تو سرمان بزنند که حتی فیلم مرغ خوردن هم ممنوع شود!

احمدی مقدم از صداوسیما: خوردن مرغ را نشان می دهید، خب ممکن است کسی نتواند بخرد/بدحجاب ها یا در سنین بالا ازدواج می کنند یا اصلا ازدواج نمی کنند
دستگیری چند هنرمند در فتنه 88/ پلیس متهم به مخالفت با هنر است
وی در مورد اتفاقات رخ داده در حوزه سینما گفت: اگر مردم سینمایی هستند می توانند بروند و ما جلوی آن را نگرفته ایم. ما با دیدن فوتبال مختلط در سینماها مخالف بودیم که باعث شد بگویند پلیس ضد فرهنگ و ضد هنرمند است اگر چه ما حامی سینمای خوب و بازیگر خوب هستیم بازیگر نیز مانند فوتبالیست است و ممکن است هر روز در یک نقش بازی کند یک روز نقشش مثبت و یک روز دیگر منفی باشد معتقدیم برای فرهنگ باید هزینه کرد و نمی توان بدون هزینه انتظار ارتقای فرهنگ داشته باشیم.

احمدی مقدم ادامه داد: ناجا با تولید و توزیع کنندگان فیلم‌های غیرقانونی در تمام برهه‌ها برخورد کرده است و با تمام ظرفیت از سینمای کشور به دفاع پرداخته است ما از سینماگران می‌خواهیم تا فیلم خوب بسازند و به دنبال حاشیه نباشند چرا که ما در مرز قانون افتاده‌ایم و براساس آن عمل می‌کنیم.
پول نداریم مرغ بخوریم، حقمان را از پولداران با چاقو می گیریم
وی ادامه داد: در فیلمها خوردن مرغ را نشان می دهند در صورتی که فردی شاید نتواند آن را بخرد فیلمها امروز ویترین جامعه هستند و برخی افراد با دیدن این فاصله طبقاتی می گویند که خودمان چاقو دست می گیریم و حقمان را از این پولدارها خواهیم گرفت. صدا و سیما امروز ویترین نشان دادن همه امور در دسترس نیست. تزلزل اخلاق امروز نگران کننده است به صورتی که وقتی ماهواره ای را جمع می کنیم خانواده ها از ما تشکر می کنند چرا که این وسیله غیر اخلاقی را از خانه یشان جمع کرده ایم تا دیگر فرزندشان از آن استفاده نکند.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر